Won´t take no for an answer!

Har grymt tråkigt. Hade hoppats på utgång men så blev inte fallet.  Bara för att göra annat än att sitta hemma, vilket jag gjort nu i 3 dagar!!! :O inte likt mig. Elller jo, jag har ju vart ute på stan och sånt men liksom inte hängt med massa vänner så. Bara korta stunder. Kan ju bero på att ingen vill bli smittad? haha. Menmen nu är det hostan som är den värsta bara. hööh.

Så det blir väl att göra skolarbete ikväll. Kul.
Tur att pappa och mamma är sällskapliga iaf, vi shottade nyss en varsin jäger! Kanske att det blir en trevlig kväll ändå?! haha. Nice.

Här kommer äntligen de bilder som jag lovat er! :)

Valborg 2011!





Resten av bilerna är inte till att göra offentliga! :) haha

Nu blir det mat, igen! haha. Fatzooo!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0