Weekend.

Som jag skrev igår skulle kvällen säkert bli kul ändå.. och det blev den. Efter en långpromenad med mamma, pappa och Tayzon blev det att få skjuts utav mormor hem till Mikkiz där det blev att prata, promenera, kolla film och bara ha det mysigt. Ett perfekt avslut på dagen. I frömiddags drog vi oss ner mot staden där det blev att köpa paket till lillasyster som fyller 12 på tisdag! :)
Köpte även ett par jättegulliga trosor till mig. Efter denna lilla mini-shopping blev det att köpa en glass (Calippo, cola) stekte lite i solen och sedan blev det en promenad hem för mig, medans Mikkiz drog iväg på hudparty.
 
När jag kom hem höll de på och städade.. så jag joinade dem, hela lägenheten förutom vardagsrumsfönstrena är nu tagna. Allt är skinande rent. Precis som i Ajax reklamen! ;)
Emellan åt blev det såklart mat och även lite övningskörning. God var maten och körningen gick bra.

Nu ska jag ta mig lite hostmedicin och sedan blir det att lägga sig i sängen och läsa ur en ny bok.
"Jag kommer sen" som är skriven av Eva Wiklund och handlar om den diskotekbranden som var i Göteborg 1998. Ska bli riktigt kul och läsa denna boken. Dock kommer jag att gråta mig igenom halva kan jag tänka mig... :) heh.
Har även varit uppe på vinden och hämtat ner alla mina handväskor.. tänk, de har legat där sen i december snacka om lycka när jag fick se dem igen!
Och så rensade jag garderoben! Ännu en gång. Så nu blir det ännu en säck till Myrorna :)

foto:jag

Nu blir det mys!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0