Uttråkad.

Vad ska jag göra? Är uttråkad men samtidigt för lat för att göra något, hur går det ihop? Ja, jag förstår iaf inte ett dugg.
Tror jag ska göra mig klar för kvällen och lägga mig och läsa tills jag somnar. Vaknar jag säkert som jag gjorde idag... 07.15 vaknade jag till första gången. Tvingade mig själv att somna om och så där höll jag på fram tills klockan blev 09.30. Då gav jag upp.

Har inte heller bestämt mig om jag ska dra mig iväg till skolan imorn eller inte?.. Har ju ingen dator så jag sitter ju egentligen bara där och stör alla andra. Haha.

Nu ska jag fortsätta och göra ingenting tills jag lägger mig och läser. :)

Later!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0