Söndag.

Det har nu gått 3 år sedan jag var på detta, nu är det dags igen. Min kusin ska konfimeras så ännu en gång ska jag sitte i kyrkan och lyssna på allt. Ska jag vara ärlig så tror jag inte ett dugg på allt som sägs i kyrkan, jag tror mer på den vetenskapliga proccessen. Kanske för att den känns lite mer realistisk? Men alla får tro på vad dem vill och alla har rätt att uttrycka sin åsikt utan att provocera. Har fått lite tips om att jag nu har chansen att be om förlåtelse för mina synder.. frågan är om jag ens får ta steget in i kyrkan? Dörren kanske går igen precis när jag kommer. Haha, vore ju kul om inte annat.

Så nu ska jag väl fixa mig lite och ta tag i lite skolarbete innan vi drar iväg till kyrkan strax innan 15.00.

Later!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0