solig måndag

Imorse var detta ingen bra dag, inte för att den är så mycket bättre nu. Fast jag har iaf fått skolarbete ur vägen har 1 uppgift och 1 prov att plugga till nu. Känns ändå helt okej. Fast känns som om att det säkert ligger en uppgift och skräpar i något ämne..
Snart blir det mat här hemma, mos och hamburgare! Efter det ska jag ta tag i den sista uppgiften och även läsa på till provet som vi har på torsdag.

Imorgon är det fotboll också istället för lektion... får se om jag kan låna syrrans shorts, eller lättare sagt mina shorts som råkade hamna fel vid tvättvikningen en gång och numera "ägs" av henne. Visst är det underbart med syskon? hmmm..
Hoppas på visnt gör jag också, läs nu hoppas! haha.

Nu ska jag kolla på puckon som försöker övertala polisen att det knark som ligger i deras byxor inte är deras. Cops är verkligen underhållande precis som Jerry Sringer. Älskar att kolla på de programmen! haha.

Later!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0