Onsdag.

Godmorgon på er!

Sitter som vanligt i skolan just nu, för tillfället helt ensam? funderar på om jag missat någon info?! haha. Nej men de kommer nog snart :)

Igår blev det som sagt att fira lillasyster, dock inte en sådant stort firande utan det blev bara jag, mamma, Malin och Mi då. Pappa och Zäta var tvugna att dra iväg på ett hockey möte och mormor och morfar kom inte då morfar inte kan ta sig upp i vår lägenhet. Men vi hade trevligt ändå, hon var nöjd med sin födelsedag. Till middag bestämde hon Max! haha, skulle ju nästan kunna tro att det var jag som fyllde år och fick bestämma maten? Höh.
Efter det så blev det att kolla på Eurovision Song Contest förkortning "ESC" haha. Datanörd? Ja.

Idag så blir det att kolla hockeyn och umgås med Malin, as usual. Lite plugg också, kanske. :)

Nu ska jag ladda för en samhällskunskaps lektion! :)

Dagens look.

foto:jag.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0