New day, new thinking.

Åh sovmorgon till 07.30 tänkte jag precis innan jag somnade vid 00.00 inatt. 07.05 klickar det i mobilen.. typiskt.. glömde stänga av ljudet. I sms:et står det; Är vaken, du behöver inte ringa.
Första tanken var, vafan? har jag ringt Victor i sömnen?!  Sen slog det mig. Haha, sa ju igår att jag ringer vetdu om du inte kommer till skolan!

Låg och snoozade en stund och kände efter om jag inte var lite sjuk ändå.. haha! Ont i halsen har jag faktiskt så det fick bli the till frukost. Tyvärr inte tillräckligt ont för att jag ska kunna skylla på det, och vara hemma. Damm it!

Haha. Nu ska skorna på! bussen går om 5 min.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0