Monday

Okej, glöm det jag skrev tidigare idag om att datorn är borta några dagar.. den kommer inte tillbaka till mig förens EFTER studenten.. hjälp!

Just nu tackar jag verkligen mamma och pappa lver att vi har så många datorer som vi har. Efter att jag ätit i skolan, spelat airhockey emot Linn och en tur till mormor och morfar och sedan solariet så är jag äntligen hemma. Har väl egentlgien varit hemma ett tag nu. Fast fastnade framför tvn, hehe.

Har inte gjort något speciellt idag. Vi ska till pappa och sova där inatt så det blir bara jag, Tayzon & Måns hemma imorn. Har inte en aning om vad jag ska göra. Funderar på om jag ska sova kvar här själv istället. Någon gång så måste jag ju lära mig att sova själv.

Kanske blir det en springtur sen, beror på om det fortsätter att blåsa storm eller ej.

Later!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0