Matvrak

Jag är verkligen hungrig konstant! Helt otroligt, jag kan äta en stor portion och 30 min senare är jag hungrig igen? Mask i magen påstår mamma, gravid påstår pappa. Haha ja, jag kan ju garantera att det inte är något av dessa. Däremot kan jag tänka mig att det beror på att jag har varit inne i "en dålig" period vilket innebär att jag antingen inte äter alls eller så äter jag jättemycket. Denna period har jag ätit jättemycket. Så nu när jag "är tillbaka" har magen vant sig med att äta sig igenom dagarna. Haha.
Hoppas verkligen på att eftersom att jag skickat in alla mina uppgifter kan jag få gå sen. Och då blir det hem till mormor och kolla om dem vill käka räksmörgås med mig ikväll! Är så jäkla sugen på det. Mmmmh.

I övrgit så ska jag inte göra något, har ju inget plugg att göra och inget annat planerat heller. Bara ta det lugnt, kolla film. Kanske tar och spenderar helgen hemma hos m&m istället? haha. Långt hemifrån... 1km. haha.

Nu ska jag fortsätta och inte göra något vettigt.

foto:google

Later!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0