Kaos.

Än så länge så har verkligen allt krånglat.. är det fredag den 13e idag istället för imorn för mig eller?! Börja med att försova mig, kommer till skolan, inser att mina päron som jag hade med mig är mosade..jahapp det var den frukosten det. Har engelska C, får reda på att alla uppgifter som jag skickat in sedan efter jullovet inte kommit fram.. krånglar med det. Kollar upp åldersgränsen för imorn på tempel, det står 20 men visar sig att förköp är 18. Försöker leta upp priser nej inget finns.
Så detta innebär att jag efter skolan idag får först pallra mig hem, lämna saker och sedan ner till scala för att kolla förköp. Och är de för dyra så blir det inget alls.. ännu en hemmahelg?! :O Detta får vi ta och lösa. Haha.
Hoppas att morgondagen inte blir så mycket full av otur, för jag tycker att denna dagen varit grym nog emot mig än så länge.

Tyvärr får ni ingen dagens look förens ikväll eller nått. Försov mig och hann som sagt inte ta kort.
Nu ska jag läsa igenom det tjocka häftet so jag fick utav Pia i tisdags.

Later!
♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0