inte min dag idag..

Vilken jäkla dag.. har känt mig lite hängig hela dagen... halsontet blir bara värre och nu har jag fått en förkylning på det. Tack så mycket syster!!

Inte nog med detta, höll på att ta dö på alla oss som var iväg och jobbade förut.. öppnade en flaska med flytande innehåll, det var en barnsäker kork. Nu vet jag varför! Det var en sån stark doft att jag dels inte fick någon luft men att det bara rann ur näsa och ögon. Vetefan var det var men starkt luktade det!
Ska aldrig mer vara nyfiken i hela mitt liv. HAHA.

Så nu sitter jag här med en eländes förkylning, huvudvärk och såklart en hungrig mage.
Klantade mig hela eftermiddagen. Sängen är nog nästa stopp för mig, efter att jag.. ätit, duschat, kollat ut kläder till imorn och kollat desperate houswives.. om jag hållt mig vaken så länge! Haha.

Bilder får det bli antingen senare idag eller imorn.. orkar verkligen inte nu.

foto:google
Precis såhär känner jag mig!...

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0