En solig dag.

Idag är det ingen vanlig dag.. idag är det min lillasysters födelsedag! Så massa grattis till henne.
Sitter i skolan just nu, hade lite problem med bussen imorse så vart lite sen. Har jobbat med Religionkunskapen och tänkte jag skulle göra järnet fram till lunchen. Dock var jag ju bara tvungen att gå in här och uppdatera er lite.
Igårkväll så kom jag och Malin på att vi ville baka, så kärleksmums blev det. Smakade... gott. :) haha.

Nu ska jag som sagt köra järnet. Uppdaterar mer i eftermiddag! :)

Dagens look.

foto:jag
Var uppe redan till 07.00 imorse, för att sjunga för lillasyster. Fast hon var såklart redan uppe xd haha.
Hann iaf måla naglarna, nice de!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0