En iskall dusch + lite vind..

... Känns som att sommaren tar jäääävligt lång tid på sig att komma iår.
Efter att ha kört 1h pass med jympa svettig och äcklig på vägen hem började det plötsligt spöregna när jag gick där i backen. Jisses amalia, det var igen dålig skur! Jag var helt dyblöt när jag klev in innanför dörren. Skyndade mig in en dusch, började med låg temp på vattnet för att sedan öka värmen allt eftersom. Vill ju inte bli förkyld igen! haha.

Nu sitter jag här med två smörgåsar och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Tills jag kommit på det sätter jag mig framför tvn så länge.  :)

Later!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0