Chilly monday.

Hade verkligen den skönaste starten ever när jag kom tillbaka till skolan. Ett prov. Dock så enkelt att jag skrattade åt det, men ack så dåliga poäng jag fick. Hahah. Efter skolan blev det hem till herrhagen med Victor för att försöka göra något vettigt. Slutade med att han kolla smallville och jag läste bloggar. Och sen gick det plötsligt så vilt till att jag har en tangent mindre på tangentbordet nu. Haha. Vi (läs jag) skrev iaf några rader till det dära PM:et. Vi gör ett nytt försök i skolan imorn. Om han dyker upp.. och om jag pallar att åka dit. Känns ovärt att vara där i 2 h...

Sen får jag ju inte glömma att berätta att Malin kom förbi, hela 2 gånger! haha. Först när Victor var här och sedan när det var CSI och då vår lilla babe Justin Bieber gästade. Dock så dog han :( Fast det allt var ju fake, tack till dig kommentatorn på kanal 5 som fick oss att sluta gråta som 2 småbarn! (Skämt åsido!) Haha.

Nu ska jag ta bort smink, borsta gaddarna och mysa ner mig i min nybäddade säng. Läsa lite ur boken kanske.

Bilder ifrån Valborg kommer upp imorgon.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0