Bildbomb.







Dessa bilder beskriver lite om vad jag gjort, haft på mig och sådant under de veckor som jag nu knappt lagt upp några bilder.
Nu är hela rummet städat, lite ommöblerat och lite finare. haha. Låter som en reklam?
Ska alldeles strax lägga mig och läsa ur boken. Måste somna i tid, ska upp och köra ett pass imorn borta på friskis 07.00 har jag bestämt. Även fast kortet snart går ut ska jag använda det fullt ut nu och antagligen köpa mig ett nytt? Eftersom att jag blir kvar i staden under ca 1 år till. Om jag inte får jobb i Örebro och flyttar tidigare det vill säga. :)


Later!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0