When the sun goes down...

Fick nyss reda på att en gammal högstadielärare till mig dött idag.. hon hade dött i cancer tydligen. Usch vad hemskt! Eftersom jag hade henne som lärare nästan varje dag under mina 3 år på högstadiet i Forshaga kände jag ju till henne väl.
Kan inte riktigt förstå att det är sant? hon var ju så ung!
Kan inget annat än tänka på hennes familj.

Egentligen kan jag inte förstå hur jag kan känna mig som jag gör, hon var ingen favorit bland oss elever.. men ändå känns det lite tomt? kan liksom inte förstå varför. Usch, hatar när sådant här händer.
Lite skuldkänslor för att man inte hälsat på, på skolan sedan man slutade får man ju nu..

Men som mamma sa, lägg det där bakom dig. Det är inget att gå och gruva på.
Kan iaf säga att inatt kommer jag drömma mardrömmar inatt.. gör jag alltid när någon i mitt kontaktnät dör. Ganska jobbigt faktiskt. För ibland känns dem så verkliga.
Nej usch, sluta gruva på det var det ja!

Godnatt.

R.I.P Lena Lithner Uggla!

foto:google.

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0