What comes around goes around.

Så var dagens alla måsten klara, skönt! Nu kan jag ta helg på riktigt.
Det blev som sagt ingen film på religionkunskapen.. tyvärr:( men vi fick iaf se "jakten på lyckan" på svt. Kan inget annat än att säga att jag diggar hon Hanna Hellquist som gör programmet. Stört skön brud!

Efter skolan blev det som sagt iväg och prova balklänningen efter att vi nålade den o.s.v. förra veckan. Den satt perfekt! Ååååh, vad glad jag blir! :) Nu är det bara löshåret och lite smink som ska införskaffas! Sedan är jag redo för balen!

Nu ska jag sätta mig med fördjupningsarbetet som jag jobbade med tidigare idag. Känner att jag vill göra klart det sista så jag blir klar idag. Är bara lite småsaker som ska läggas till och sedan så ska den läsas igenom o.s.v.

Dagens slappa outfit. + att jag hade på mig min tjocka grovstickade halsduk :) mysigt.




Förövrigt så håller vi på med något som heter tacksamhetsdagbok i religionen, riktigt intressant och kunna blicka tillbaka på. Se vad man var tacksam för tidigare och vad man är tacksam för nu, typ. :) haha

Ha en trevlig eftermiddag, det som återstår av den det vill säga! :)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0