This month´s shopping list.

Detta är vad jag ska inhandla i slutet på denna månad, början på nästa.

1.  
L´Oreal Paris, Studio hot straight. Luktar passions frukt!


2.  
L´Oreals nya 4D mascara, (vet inte om den är bra men ska prova iaf.)


3.
Make Up Stores concealer,inte använt just denna tidigare ska bli kul och se hur den är.


4.  
Lumene Vitamin C+ foundation, för att blanda ut med den ljusare som jag köpte för inte så länge sen. Alltid bra nu när våren och solen är framme och ger hyn lyster!

Detta är vad jag vet just nu är ett måste i alla fall. Sedan tilkommer ju säkerligen en hel del andra småsaker. 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite mer ur min bok innan CSI MIAMI börjar :) 

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0