This is what I´m made to do!

Det finns inget roligare än att vara på mässor! Älskar att vara en jobbig försäljare, haha. Nej men det jag menar är att det är så kul när man får visa upp vad det är man åstadkommit under en period. Möta allt folk och dessutom sälja sina produkter!

För er som inte vet vad det är jag och mina kompanjoner gör; Vi säljer handsydda nallar i förmån av "Friends". Det har gått jättebra faktiskt, fått mycket bra respons. Så vi hoppas på att det går vägen ända fram tills slutet nu!

Gårdagen var som sagt jätterolig! Mötte massa trevligt folk!
Jag personligen tycker det är jättekul att vara säljare, bara det jag säljer är något jag själv gillar. Jag skulle t.ex. aldrig kunna bli telenor-försäljare eller liknande.. men ja ni fattar!

Just nu sitter jag i skolan och gör inte så mycket vettigt. Slutar om 1h. Då blir det hem och träffa Malin och prata om allt hon gjort när hon varit i Lund!! Trevligt,trevligt!

Nu ska jag väl fortsätta med att läsa igenom mitt arbete så jag klarar ceminariumet på torsdag! :)

Lite bilder från igår, dock ej av bästa kvalité.
foto:jag

Vi har en modell ibland oss.. Hanna banana! Hon lyckades verkligen få till det på kortet! Haha.



Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0