The F-word.

Ja, som jag skrev igår kommer jag säkert idag få reda på vad jag missat att göra. Engelska C tal och att skriva lite i loggboken. Engelskan lär nog bli svårast.. vet ju inte inte ens vad jag sa tala om. Haha. Det måste ju vara något aktuellt, lätt att prata om och lätt att kunna skapa en diskussion om. Hmmm, tips någon?!

Annars så var tisdagarna lika härliga som vanligt. 2h lektion och sen hem, kan ju inte bli bättre! Love! :)
Tog bussen hem till pappa, var ute med lilla Tayzon och nu sitter jag vid datorn. Har inte ens satt på tvn, lite storslaget om jag får sägat själv. Höhö.

Ja, nu hade jag ingen mer info att ge till er så nu blir det väl att sätta på tvn, läsa bloggar och sedan ta buss hem till mamma igen då. Chill i dill.



Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0