Tandvärk :(

Jag har jätteont i min tand! inte vilken tand som helst heller, visdomstanden också! Om den dras ut är jag ju inte vis längre.. :(

Förövrigt så mår jag helt ok. Vaknade upp ensam eftersom att de andra är i Trollhättan, skulle varit med men när jag fick höra att de skulle åka vid 06.00 ångrade jag mig! Haha.
Så idag blir det istället att åka till Skoghall och träffa Mathilda, gå på UKM och sedan blir det fest hemma hos Emil. Trevligt det!
Nu ska jag nog ta och göra mig lite frukost och sedan blir det att ta en lååång och skön dusch!

Gårdagen var minst sagt rolig! Efter skolan fick jag dryga rutn på stan i 1h i väntan på Mikkiz. När hon kom sen så blev det att sola lite, åkte hem till henne, fick mat, dryga vid datorn och kollade på Ronny & Ragge. Sedan kom även Cornelia, åkte till McD såklart. Sedan tog vi oss några varv runt stan när vi ändå var ute. Och det var väl där urspårningen började.. HAHA. Oh lord!
Kul hade vi iaf, kvällen och natten lång. Sedan kom pappa och hämtade mig när han ändå droppade av Anki, eftersom att hon och mamma vart ute på krogen blev det såklart den klassiska MAX-burgaren som nattkäk. Ibland har man tur! :)

Som sagt nu blir det frukost!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0