Still living.

Jag lever, jag har inte dött. Även om jag känner mig död. Var ute i lördags, hade jättetrevligt. Drack lagomt mycket. Var jättepigg när jag vaknade vid 10.30 igår, åkte hem till m&m eftersom Mikkiz skulle iväg och jobba. När jag kom dit, åt jag frukost och sedan åkte vi iväg och handlade saker till middagen. Och efter det så var jag helt död. Kändes som om att jag blivit överkörd utav ett ånglok eller nått!? Sov bort hela dagen. Ändå ganska skönt. Nu sitter jag i skolan och ska hem sen och ut med Tayzon. Efter det blir det iväg och träna:) om jag orkar.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0