Spoil the moment, please.

Jaa.. så mycket blev det med den mysiga varma badsrunden. Efter 10 min ringer tandläkaren.. tog 5 min innan vi kom fram till en tid, som egentligen inte passar mig men som bara passade henne. Typiskt. Jaja, får väl se det från den ljusa sidan... lär ju ha vackrast tänder på Entreprenörsmässan iaf! :) haha Som tur är, är tiden 10.00 och jag ska möta resten av gänget 10.30 och så ligger tandläkaren typ 100 meter ifrån CCC. Lite tur har man iaf! haha

Efter detta samtal kommer syrran inrusandes och sätter sig på toan.. ja efter att skällt ut henne om hur vidrig hon är sitter jag nu i mitt rum med en handduk krinvirad och ska snart klä på mig.
Huvudvärk har jag också, inte kul.
Ska nog sova en timme kanske...


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0