Not a word.

Jaaa.. så var det helg. Snart över är den också.
Vet inte riktigt om jag egentligen har något vettigt att tala om för er. Eller att jag nu vet vad jag vill läsa för program efter gymnasiet är väl vettigt iaf :) så på måndag ska jag boka tid med vår syo för att prata lite om hur man ska gör m.m.

Igår var jag hem till Nickilina på fest med massa gammalt roligt folk! + en hel del nya. Hade en jätterolig kväll och alkoholen flödade.. tyckte själv inte att jag var så full men imorse när jag vaknade var dock int i det kryaste laget. Somnade vid 5 imorse och vad vaknade av och till fram tills klockan blev 11.30. Gick jag upp, gjorde mig en smörgås och sedan la jag mig i ett bad.
Efter det blev det att packa saker och så åkte jag hem till m&m och nu sitter jag här. Har sovit hela eftermiddagen och sedan inte gjort så mycket mer.
Fick pallra iväg min mumie-kropp bort till tågstationen för att göra ett ärende åt Malin. Tack gode gud, att jag inte dog på promenaden ner. Jag trodde aldrig jag skulle komma fram.. haha.

Alldeles strax blir det räkmacka här hemma.

Imorgon bär det av till Linn kanske, fixa med företaget o.s.v. Ska bli roligt! :)

Nu säger jag Tack o hej!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0