Norge historier till kl 21.00??

Syrran har hittat en bok med BARA norge-historier.. hitills har hon läst ur den i 15 min. Ingen av oss har något vettigare att göra så vi lyssnar på dem. haha.
Ska detta vara kvälls sysslan fram tills kl 21.00?? då DESPERATE HOUSWIVES börjar igen. Som jag har längtat! :)


Nu ska jag väl återgå till historierna! Haha.

Här har ni ett smakprov:

Harald till Åse:

Har du hört att Magne råkade låsa inne bilnycklarna i bilen?

Nej, hur gick det?

Räddningstjänsten fick komma och släppa ut familjen....



HAHAHAHAHAHAHAHAH! (Låter som om det vore min familj!)

 foto:google.

P.S. Undra om norrmännen driver om oss på samma sätt??
Finns det någon norsk som läser så säg gärna till om ni gör det!! :D



Later!

♥♥♥

mikkiz

jag är ingen norsk men jag vet ändå...

så ja, norskarna driver med oss på exakt samma sätt !:)

samma historier fast dom byter ut norsk mot svensk :)

2011-03-15 | 20:07:46 |
Elin

SV: Haha, vad kul! :D

2011-03-16 | 10:00:59 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0