No shit, sherlock!

"Du ser lite sliten ut Elin" det var Linns öppningskommentar idag när jag mötte henne utanför mig. Svaret blev, ja eftersom jag la mig vid 06.00 imorse och åkte hem vid 08.00 så är jag ganska sliten HAHA. Men inte hindrade det mig från att vara på lika glatt humör ändå och fixa med företaget inför mässan imorn. Det som skedde efter att Linn åkte hem tar inte så lång tid att skriva, sov. Jag sov alltså från ca kl 14.30 fram tills 19.30 typ. Åt mat och nu sitter jag här i soffan och ska snart gå och lägga mig igen. Skönt det.

Igår var jag som sagt på fest ute i Skoghall. Mycket trevligt. Mycket alkohol och mycket dansande. Dock blev det ingen nyår i repris då 2 pers dansade caramelldansen men det kör vi på nästa fest!! :D haha

Nu ska jag sova.

Godnatt.

Later!

♥♥♥

P.S. Imorn blir det nog en väldigt dålig update har en lång dag framför mig! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0