Nationellt prov i Sv B.

Eftersom jag missade SV B nationella provet förra året ska jag göra det iår. Var nyss nere hos min gamla lärare och fixade papper och häften. Vet jag vad jag har att göra denna helg i alla fall.

Idag skulle vi egentligen haft företagsekonomi B (Bokavslut m.m.) men eftersom att vår lärare är sjuk så blir det att vi får jobba med saker som vi behöver jobba med. Skönt. Hinner jag antagligen klart med det projekt/grupparbetet som vi har i företagsekonomin och samhällskunskapen. 

Dags och börja med det så jag blir klar någon gång. :)

foto:jag

Later!
 
♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0