Mot Mikkiz!

Ja, som ni märkt har ju blogg.se varit lite fucked up idag. Så även min mage.. den har verkligen pratat hela dagen. Syrran frågade om jag var säker på att det inte ligger en liten onge där inne och vill ut.. HAHA! JA, jag är säker fick hon till svar.. dock inte så övertygad tror jag. Till och med Tayzon tittade lite fundersamt på magen när han såkade lägga tassen där på och den verkligen "morra"kurra" ja vad jag nu ska kalla detta språk som den har.
Så för att få lite annan underhållning än just min talande mage drar jag mig nu mot min talande Mikkiz.
Tror nog att vi är kapabla att överrösta min bråkiga mage.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0