Morning!

Det är nog första gången som jag inte behövde trycka på snooze knappen idag. Jag var verkligen klar vaken direkt. Skönt! :)

Detta innebär att jag alltså fick ca 20 min extra idag. Vad ska jag göra med dem tro? Bara njuta!
Tyvärr så suger ju vädret idag iaf... det snöar och blåser på samma gång :/ inte kul.
Men jag får väl sätta på mig min fina vita dunjacka, som även fått sig en fin fläck av något rött? Tur att mamma har tvättstugan idag! :)

Men nu ska jag gå och kissa innan jag dööör!


Bara det inte blir så här igen.. vill verkligen ha VÅR!!!!!

Later!

♥♥♥







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0