Morgonpigg.

Ja, de flesta ungdomar som har sportlov nu kan jag tänka mig precis har vaknat. Men inte jag inte, jag har varit uppe ett tag. Redan kl 08.30 var jag uppe, då hade jag även luggit och dragit mig i sängen i en kvart eller så. började med att gå ut på friskis hemsida och se om de hade något roligt morgon pass.. jo men visst 11.30 började det som kunde passa mig. Kändes lite väl avlägset så jag gick ut på en powerwalk, kom in körde ett litet styrke pass hemma och nu ska jag snart slänga mig in i duschen. Sedan blir det en riktigt härlig frukost med ägg och te och hela kittet! :) mums.

På dagens schema står det:
- Göra klart samhällskunskapen.
- Ge företagsekonomin ett försök till idag.
- Påbörja psykologi B uppg.
- Och gå på 12-års kalas.
- Ut med lilla Tayzon också förstås.

Men nu blir det dusch!
 
foto: google

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0