Monday is never grey.

Då var snart måndagen över den också. Har fått en hel del gjort under denna helgen, ligger inte efter med något nu vad jag kan minnas:) gött det! Mindre kul imorn när jag får höra på studiepasset vad mycket jag missat att jag hade kvar.. höhö. Dock ska vi i företaget köra all in imorn på att stoppa upp nallar. 2h ska vi köra stenhårt och sedan är skoldagen över för min del. Göött kött!

Idag har jag inte heller gjort så mycket, vart i skolan, åkte hem till pappa, åt mat, kollade filmer och sedan åkte jag till mamma. Nu sitter jag här och har packat upp alla mina väskor, sorterat i mina hyllor och gjort fint på rummet. Funderade på om jag skulle göra iordning ett mysigt bad och börja läsa på min nya bok.
Får se vad som sker.

Nu blir det att göra något annat ovettigt.

Dagens klädsel.


Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0