LÖRDAG!!!

Det är dagen vi alla väntat på! IDAG SMÄLLER DET!!!!! :D

Även fast jag kom hem efter 3 inatt så är jag lika taggad nu!? dock trodde jag väl att jag skulle sova längre än till 09.30? Men bar det, för då hinner jag kanske övningsköra lite innan jag ska börja fixa mig!
Innan kvällen ska jag Malin och Memmie på stan och inhandla det sista till ikväll. Sedan blir det hem, laga mat, duscha och lite sånt!  :)

Gårdagen var riktigt mysig och rolig!
Först kom Erik hem till mig, vi satt och snackade sen ringde Karin och frågade om han ville med och käka pizza, så blev jag med på det. Dock blev det kina mat istället! inget mig emot! :) Vart iaf jag, Erik, Sandra, Karin och Delshad. Efter det åkte vi baar runt i Eriks bil och lyssna på musik, prata minnen och ja en hel del annat också. 
Detta ska göras om snarast! :) 

Nu ska jag ut och övningsköra lite! syns i trafiken! :)


p.s. nu kan jag ladda in bilder och sådant också, hittade mitt usb-minnessak! i en väska ofc! :D haha.


Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0