Just laugh thru the day and you´ll be fine!

Alltså vilken dag! Helt underbar trots motgångarna. Skolmaten var som vanligt helt underbar, kan inte få nog av den. Haha. Det är nog det jag kommer att sakna mest med skolan! hmm, matvrak? nesch. Höhö.

Fick en hel del skolarbeten gjort idag faktiskt. Engelskan blev jag klar med, gött det. Blev förresten ett tal där jag låtsades att Linn fyllde 20 och jag skulle hålla middagstalet. Hoppas det går vägen nästa vecka då jag ska "hålla" detta tal.
På företgasekonomin fick jag också mycket gjort. Skönt det! Blir det inte så mycket jobb till helgen, perfekt eftersom jag planerar en lång och mysig dag på Ikea med mormor! :)

Nu ska jag kolla över min Religionkunskaps uppg. och sedan ska jag göra något annat vettigt. Får se vad det blir.

Jo! måste ju berätta att efter skolan idag så tänkte jag att jag kunde åka hem till pappa och hälsa på, fika lite och så. Men guess what! Inga nyckalr var med så där fick jag sitta i gången som en liten lodis, tills mamma kom och räddade mig. Haha :) Skräll mig.

                                                                Dagens Outfit.


Är ganska fantasilös nuförtiden när det gäller kläder.. ska bli bättre på det där. Bara våren kommer på riktigt.



Tayzon sötnöten! Han busade runt med mina strumpor? haha. Knäpp den där hunden! :)



Kan man bli sötare eller? Nej tror inte det va!

Nu ska jag som sagt gå vidare in på lite skolarbete.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0