In a heartbeat.

Godmorgon, idag är jag inte i skolan. Har haft en jäkla natt med ont i huvudet och det är så självklart att dt ska sätta sig i ögonen.. så därför kändes det ganska värdelöst och åka till skolan och sitta där i 6h framför en dataskräm. Inte ok.

Igår var jag som sagt på bio med Malin och Vero, Never say never med Justin Bieber. Vilken grym film!! jag satt fasiken och grina. Men det bästa var nog att jag verkligen fastnade för honom! Detta har inte skett sedan jag Brolles Playing with fire, för första gången. Helt sjukt.
Ska jag vara ärlig så sitter jag och lyssnar på hans låtar just nu.. helt sjukt vilken amazing grabb.

Men självklart kommer han aldrig att hamna på första plats i mitt hjärta.. den platsen är redan upptagen av en annan..  Brolle!

Nu ska jag lägga mig ner och vila igen.

 
Brolle                                                                  Justin Bieber

Later!  

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0