Ikea shopping.

Jisses vad människor och jag och mormor kunde inte förstå hur det kunde vara det, eftersom att det inte är lönehelg. Barnbidrag däremot är det ju.. bingo! haha. Tog lång tid innan vi kom på det.

Inte blev det mycket handlat heller, hittade nästan inget roligt. Kollade på speglar men hittade ingen som riktigt föll mig i smaken.
Men detta var iaf vad jag handlade..

foto:jag
Glasramar 4st.  9:-
Påslakan+ 1 kuddfodral 29:-
Lakan  69:-

Inte mycket handling för min del.. kan inte förstå?? knappt 100kr handlade jag för. Eller ja lite, lite över 100kr. Men ändå?! Ahja, bättre lycka nästa gång. :) haha

Nu ska jag fika!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0