I belive that the bed is next stop.

Är så jäkla trött, men kan inte förstå varför? Men för en gångs skull ska jag väl lyda min kropp och gå och lägga mig. Blir väl säkerligen att läsa lite i det där häftet till de nationella provet i svenska. Och självklart standarden att lyssna på "Nybyggarna av Vilhelm Moberg". Är snart klar med den och då går jag vidare på "Sista brevet till Sverige" som också är den sista i den delen. Vet inte varför men jag gillar dem? haha.

Nu blir det att fixa sig iordning för sängen.

foto:google.
Detta vore ju lätt en sängram som jag skulle kunna tänka mig!! asnice ju!


Godnatt!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0