funny girl!

Roligt att jag för 3 dagar sedan talar om för er att jag lever men egentligen önskar att jag inte vore det och sen bloggar jag inte på 3 dagar.. Haha. Nej hörrni! jag har inte dött..  bara varit väldigt upptagen. Har massor av saker som skett denna vecka, inte haft en lugn dag på hela veckan. Och inte får jag det heller än på ca 2 veckor. Helt sjukt, ska bli kul och se hur trött jag är sen efter dessa intensiva veckorna. Satan alltså, dessutom har jag inte heller hittat en studentklänning.. paniken börjar komma nu ja! Gaaah! Ska klippa mig om 30 min också.. men kan inte bestämma mig om jag ska klippa en längre page eller hur jag ska göra???! Inte bra!
Nu måste jag börja klä på mig för att pysa till frissan.. får väl se hur det blir när jag kommit hem! :)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0