Flitiga Lisa har anlänt!

Idag har jag varit jätteduktig!! Jag har vaknade vid 10.30 åt frukost och sedan efter det blev det att städa heela badrummet, från golv till tak! Ja, jag är stolt. Haha.
Så nu är det rent därinne, skönt. Efter det blev det en promenad ner till stan med mamma, pappa och Tayzon eftersom att vi skulle köpa busskort till mig och Zäta. Efter det blev det en fika och sedan satte jag mig med samhällskunskapen. Skönt, nu är jag nästan klar. Har lite små saker kvar och så. Gött dä! haha.

Gårdagen var en grym besvikelse.. The Ark var inte alls som vi tänkt oss, spelade inte några bra låtar alls nästan. Inga favoritlåtar och medelåldern därinne var närmare 30 år. Aldrig kännt mig så malplacerad på en nattklubb tidigare. Och ingen dansmusik för fem öre spelade dem. Tur att vi körde i mitt rum innnan vi drog ut!
Men sällskapet har jag inget att klaga på! Vi hade roligt även fast det inte blev riktigt som vi tänkt oss.

Nu ska jag lägga in alla kläder som mamma vikt efter att tvättat hela dagen lång. Usch.
Efter det blir det nog att bada med tända ljus och en bra bok.


Lite bilder.



Det nystädade badrummet! :)


Systers hög                                                           Min hög

Snacka om att vi har kläder.. men ändå aldrig något att ha på oss?

Nu blir det först en promenad med mamma och Tayzon.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0