Feels good today!

Idag är, trots mitt sega humör, en bra dag! Har fått sovit ur ordentligt men ändå är jag trött. Somnade runt 21.00 igår. Skönt. på shemat just nu är Englisch C, är färdig med dagens uppgift så täntke att innan jag går vidare på något annat kan jag tala om för er här att jag faktiskt lever. 

Idag ska jag faktiskt inte göra något speciellt. Tänkte försöka dra mig iväg på ett träningspass men vi får se, annars tränar jag tidigt på lördag och söndag morgon. :) Det är något som är riktigt skönt om inte annat. 
Tänkte även ta en tur ut till bergvik med mormor, om hon vill såklart. Älskar att gå där med henne, fika lite och bara strosa runt. 

Nu ska jag som sagt gå vidare på nästa uppgift. 

foto:google.


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0