Dance like you´re the only one!

Hemma!

Efter en stund på stan åkte jag och mormor hem och då blev det en sväng förbu körvmojjen! Sibylla is tha shit. I alla fall idag.
Hittade mina skor som jag ska ha på balen perfekt! En ny bok fick även följa med mig hem. Roligt med lite ny läsning. Håller just nu på med "Flickan med snö i håret" av Ninni Schulman, jättebra!

Så nu ska jag göra klart det sista på samhällskunskapen innan det blir middag, efter den bär det av hem till pappa för att lämna Tayzon.

Dagens shopping.

foto:jag
foto:jag

Dagens klädsel.
foto:jag

Som sagt, nu blir det samhällskunskap.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0