Confusion.

Vad ska jag bli när jag blir stor??! Har kollar runt på flera unviversitet, högskolor och yrkeshögskolor. Finns många intressanta linjer som jag vill läsa dock kan man bara välja en. Så det gäller att välja rätt.
Jag vet att jag vill jobba med männsikor, hälsa och beteende. Så hitills har jag hittat 3 passande kurser, Hälsa & wellness här i karlstad, Hälsovetare i Trollhättan och Hälsoteraput i Sunne. På karlstads universitet vet jag att edn linjen är jätte eftertraktad och känns nästan omöjlig för mig att ta sig in på. Dock fick jag frågan igår, varför? Varför skulle den vara omöjlig för dig?. Något vidare svar hade jag inte utan det blev mest en ryckning med axlarna och en suck.

Tiden är knapp och snart ska allt vara klart. Viktoria på skolan som man ska prata om detta med är bortret fram tills den 28 mars.. lyckat! alltså har hon endast 14 dagar på sig att besvara ca 200 elevers frågor och behov av hjälp. 

Livet kan inte alltid vara en rak väg, det kommer svängar, ibland kraftiga ibland knappt märkbara.  

Nu ska jag iaf äta mat och sedan fundera över vad jag vill göra med mitt liv.


                                     Foton: google
                                                                                                                                                      






Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0