cleaning lady.

Har märkt att det varit dags att städa mitt rum nu i några dagar.. dels för att det ligger kläder högt och lågt men sedan för att jag nyser så fort jag kliver in här. Haha, inte lätt att vara dammallergiker och lat på samma gång.
Tog mig även ann alla jäkla papper som låg slängda i köket.. ååh så mycket mitt huvud fått vila idag.
Jaja, ska väl äntligen börja läsa igenom arbetet nu. Känns dock lite oroande att jag ännu inte fått mail från mina andra gruppmedlemmar.. men det löser sig säkerligen imorn :)

Som sagt, nu blir det skolarbete istället.

 foto:google
Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0