CCC!

Idag befinner jag mig på CCC hela dagen lång och kvällen. Ska bli riktigt kul, är laddad till 100! Blir alldeles strax upphämtad av Linn, borden vägde lite mer än jag tänkt mig... haha. Nu får jag nog ta tag i träningen igen. Varit riktigt lat här nu i 2 veckor. Knappt tränat nått alls.

Innan mässan drar igång på riktigt ska jag iväg till tandläkaren också.. usch. Har aldrig varit orolig över att gå dit men nu när jag haft ont i min visdomstand har jag verkligen en ångestklump över detta. Har ju fått höra en hel del mindre härliga historier om vad som kommer att ske om något ska dras ut. Blääää! Hoppas på att det inte är något speciellt utan det gör lite ont bara för att den växer eller nått typ. Haha. Växtvärk i en tand, existerar ens det ordet?
Skitsamma, nu ska jag packa ner det sista i väskan!

Later! :)

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0