A little child, a little shit.

Hade lite av en nostalgi- tripp igår när jag sökte gammla favoriter på Spotify. Kommer ni ihåg popgruppen Excellence? Det var 5 svenska tjejer som verkligen var huuuur bra som helst. Tyckte man iaf när man var i 10-årsåldern. En annan grupp som jag minns var Bubbles, dock kommer jag inte ihåg hur många dem var eller så, men poppis var dem iaf!

   foto:google

Just nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap, grupparbete ska vi ha nu. Kul! Lite roligare än att sitta ensam och göra flera sidor. Höhö. Ämnet är just nu samhälssekonomi, mindre kul.

foto:google

Nu ska jag ta och börja med detta så jag slipper göra massa i helgen! :)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0