07.17

07.17 var den tiden då jag vaknade imorse. Pigg och alert! Kolla självklart mobilen, som vanligt, såg då att jag fått 2 sms men dessa hade inte jag hört. Jag måste sovit riktigt djupt inatt. Härligt det!

Efter att kollat sms:en gick jag upp och satte mig vid köksbordet och läste tidningen, läste även igenom texthäftet till det Nationella provet i Sv som jag tjatat om flera gånger...! haha.
Sedan blev det morgonfika när mormor och morfar klivit upp. Nu ska vi snart börja med frukost och sedan blir det att göra sig iordning för en dag på Ikea! Jag verkligen älskar att gå där, älskar allt som har med inredning att göra. Idag ska jag kolla efter en helfigurs-spegel, då jag inte har någon sådan:) Sedan blir det säkert massa annat fint också.

Nu ska jag hjälpa till med frukosten.


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0