Uppdatera mera!

Det är vad jag ska göra nu, med bilder dessutom! Har varit väldigt dålig på det. I alla fall under förra veckan. Fast det berodde ju på att jag var sjuk, inte så kul att ta kort på mjukis varje dag. Haha. Men nu mår jag bättre synen är tillbaka och huvudet mår bra. Känns skönt att vara på topp igen. Jag som hatar att vara sjuk. Dock brukar jag inte vara sjuk ofta.. Det är lite omiskt egentligen, sa till Rebecka under min första period på praktiken att jag sällan är sjuk och när jag väl är det brukar jag oftast bli däckad i en hel vecka. Och typiskt nog har jag varit däckad i två veckor under denna praktiken. Är inte det lite typiskt??
Jaja, nu ska vi inte hänga upp oss på vad som skett utan vad som komma skall.

Öppnade pappas mail imorse och såg att jag fått mail ifrån en kvinna som jag varit i kontakt med angående omplaceringen av Kira. Vi har nu skicakt mail till varandra under en veckas tid.
Och nu har hon och hennes man bestämt sig för att dem vill ha Kira. Så om 2-3 veckor kommer hon inte längre finnas kvar hemma hos mig. Känns väldigt knepigt och ledsamt. Känns som om att jag nu under denna perioden bara "lånar" min egna hund. Hemskt! Men jag får väl njuta av det så länge jag kan.
Hoppas bara på att allt blir bra. För henne och för mig.

Idag har jag lite uppdrag som ska ske. Bl.a. ska jag till bibloteket för att lämna in en bok, jag ska sola med Mikkiz + att jag även ska hinna med lite plugg idag.

Fast först av allt ska jag ta och göra mig lite frukost!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0