Träna it is!

Godmorgon godmorgon.
Efter att kollat på tre filmer igår med min stora stroa lillebror bestämde jag mig för att sova. Emmellanåt var vi även ut på en långpromenad med hundarna. Mycket trevligt. Synd bara att vädret var hemskt! Snön verkligen piskade en i ansiktet. Haha.
Nu är jag uppe, det enda stället som jag har ont på efter träningen igår, är rumpan.. inte är det träningsvärk heller. Den där sadeln som vi har på vår uppvärmnings-cykel är verkligen stenhård! Eller åtminstonde för min beniga rumpa. Så idag har jag jätteont i rumpkoterna. Aj aj och aj!
Men nu ska jag pina mig i 5 minuter på den. Sen kör på gymmet igen. Denna gången får jag nog höja antalet ifrån 20 upp till kanske 30 eller kanske 40. För jag kände verkligen inte det minsta smärta. Inte efteråt i alla fall, bara under träningspasset!

foto: google
Dessa är våra träningsmaskiner. Fast cykeln har vi i vitt och inte svart. Det enda som jag saknar nu är lite hantlar, ett löpband och en yogamatta. Tyvärr tror jag inte att vi har plats för ett löpband.. men man kan ju alltid önska och drömma, eller hur? :) heh.


Mot cykeln!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0