Tidsinställt!

Just nu sitter jag säkert och äter min lunch. Korv stroganoff med fullkorns ris. Halva dagen har gått och det är halva dagen kvar. Efter praktiken ska jag träffa Linn. I skrivande stund har jag ingen aning om vad vi ska göra.
Kika lite på stan kanske? ingen aning.

Ikväll ska jag åka till pappa också. Fast om syrran ska till forshaga får vi se om jag kanske stannar hemma, så slipper mamma vara ensam.

Tänkte lägga ut bilder på dagens look. Så ni vet hur jag ser ut i idag.

Dagens Outfit.




Tröja - Seconhand
Halsband - KappAhl (tror jag)
Jeans - H&M
Nitbälte - Lillasysters (KappAhl)


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0