Svullen läpp.

Alarmet ringer, jag snoozar ett x antal gånger, kliver upp, går och kissar, tvättar händerna och kollar sig i spegeln.. BOOOOM!! Helt plötsligt ser jag vad stor min under läpp är.. även överläppen är lite svullen. Vad i hela friden har jag gjort nu? *Tänker,tänker och tänker* AH.. jag har ju numera köpt mig en dunjacka, kanske är det den? är det inte den vet jag inte vad det är? haha. Menmen ont har jag iaf inte, men lite äckligt är det att känna på läppen. Är precis som om att jag har haft i silikon, den är liksom hård. Mycket knepigt. Hoppas den försvinner under dagen.

Ska alldeles strax stoppa ner mina mackor i brödrosten. Efter det blir det en uppfräschningsdusch, läppen kanske gå ner? :)
Sen blir det att fixa sig iordning och dra iväg till bibloteket innan praktiken börjar! :)

Min snygga mun just nu.. otroligt svullen och vacker?! Kissie får nästan passa sig, mina kanske blir större istället för mindre udner dagen. HAHA. Vilken hemsk tanke egentligen..


 


                                        foto:jag
Ser nui vilken snygg underläpp jag har? ser lite ut som krabban Sebastian i "Lilla sjöjungfrun" Eller vad säger ni?;)

Nu blir det frukost!


Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0