Spotify

Efter en hel del väntan har jag äntligen fixat spotify på min skoldator. Allt verkar fungera, hoppas bara att jag gjorde allt rätt.. och att det inte kommer en räkning sen. Haha. Nu ska jag iaf lyssna på några favoriter innan jag går och lägger mig! :)

UPDATE:
Visste väl att det var för bra för att vara sant när jag fått ner allt... Jag har det bara i 20h sedan måste jag uppgradera mig om jag vill fortsätta ha det. Är det verkligen värt 49kr/månaden?.. hmm, Nej. Då får lillebror hjälpa mig istället. Och om inte det går, då kanske jag kan börja betala för det. Thihi. Snålheten bedrar visheten. Eller hur är det man säger? ;D

UPDATE IGEN!:
Jag har ju redan ett annat konto så efter att detta inte funkar borde jag ju kunna använda det? för själva programmet slutar väl ändå inte att fungera? eller?... Hoppas inte på det. Nu blir det sängen for real!


Godnatt!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0